Pemilik Blog

Pemilik Blog
Ust Kama (PerenungLangit)

TAQWIM HIJRI

Waktu Malaysia

WAKTU SOLAT

TEACHERS ONLINE

IDME E-OPERASI SPLKM HRMIS EHASIL PenyataGaji apdm NKRA(KEBERHASILAN) FROG VLE Pajsk

PDPR 2024

Blog PDPR PDPR Kedah SpKedah Hantar RPH SKSS

LAMAN ARAB

AL_QARADHAWI Al-Meshkat Islamweb Islam Online LiveIslam Soidul Fawaid Toriqul Islam Al-Islam Islamqa Multaqa Ahlul Hadis Toriqut Taubah Zadul Ma'ad Mausu'ah Al-I'jaz Al-Ilmi Nidaul Iman Lahaonline Sahab.net Al-Sunnah.com Al-Sunnah.com

PORTAL PILIHAN

AKSESORI

Facebook BOX.NET Youtube Imageshack Babylon translation Merriam Webster Online Kamus Online Bahasa Arab Online Dictionary: English-Malay Ujia Kecepatan Menaip Mediafire Rapidshare 4Shared Ziddu Slide Filehippo 2Shared 2Shared PDFChaser MIXPOD Al-Ma'ani EVERNOTE BOX.NET Photobucket Photobucket Photobucket Unit Coverter

Rujukan

HASIL KUTIPAN JARYAH 'ISYRIN

August 31, 2011

Program pengumpulan dana untuk Pembangunan Masjid Al-Fajr yang dinamakan Jaryah 'Isyrin telah berjalan dengan gencar sepanjang bulan Ramadhan. Phamplet telah dicetak dan disebarkan melalui penyelaras dan wakil-wakil penyelaras yang dipilih. Dengan kerjasama semua, ia telah sampai ke sekolah-sekolah, pejabat kerajaan dan swasta serta orang perseorangan. Hasil daripada informasi yang diterima oleh sasaran berdasarkan phamplet, mereka telah membuat sumbangan kepada wakil-wakil penyelaras untuk dikumpulkan oleh pihak masjid.

Phamplet Jaryah 'Isyrin

Alhamdulillah, dengan berakhirnya Ramadhan dana sumbangan tersebut telah berjaya dikumpul sebanyak RM 16,341.00. Berdasarkan rekod, jumlah ini lebih banyak berbanding hasil pungutan daripada Jaryah 50 yang pernah dilancarkan pada tahun lalu. Pencapaian ini adalah hasil komitmen para wakil dan penyelaras serta para penyumbang yang ikhlas. Terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat secara langsung maupun secara tidak langsung. 

 Rekod Kutipan Ramadhan 1432

Sebagaimana yang dirancangkan, insya Allah AJK masjid sedang mempertimbangkan masa yang sesuai untuk memulakan projek penambahbaikan masjid.

0 comments:

Post a Comment